13 Tem 2017

Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri

Ata, Fenerbahçeli basketbolcuları sırt numaralarına varana kadar ezberlemişken, futbolculardan pek isim bilmiyor. Topa ayakla vurduğunda "Alex vurdu gol!" diye bağırıyor evladım. Benim izimden maziyi yaşamasın diye bu sene yavaş yavaş futbol dozu vermeye çalışıyorum.

Kaynaşlı'daki Fenerbahçe tesisleri ciğerleri patlatacak kadar temiz havaya sahip bir yerde konumlanmış. Yanı başında pırıl pırıl bir gölet var. Yürüyüş yolları, çiftlik hayvanları ile otele tam bir orman havası hakim. Yaylaya ulaşmak biraz meşakkatli olsa da buna değer. Takım, kamptayken tesiste olma şansı yakaladık. Yağmurlu, kararsız bir havada kramponluları izlemek Ata'nın oldukça hoşuna gitti.









6 yorum:

  1. harika yerlermiş,fb tesisleride güzelmiş..:) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Benim de bildiğim tek Fener'li futbolcu Alex, o da gitti. :( Çok da üzüldüm gitmesine..:( Ata yine benden çok biliyormuş aferim ona.

    YanıtlaSil
  3. Can geçen motosiklet grubuyla gitmişti o tesise, çok güzelmiş :)

    Bizim oğlanların sporla hiiç alakası yok. Yani izlemekle. Ben lisede fenerbahçenin maçını kaçırmaz hepsini radyodan dinlerdim. Orhan Ayhan sunardı, bazen de ne uydurup anlatırlardı, top birisinde derlerken gol olurdu, bir bakarsın golü başkası atmış, hahaha :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de orada olup izlemek isterdim idmanı:)

    YanıtlaSil
  5. Fenerbahçeli değilim ama benim bile orada olasım geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de oğlumu çoook özledim ama....!
    Ah o yıllar nasıl geçti,dolu dolu yaşadım ben de senin gibi oğluş benim ikinci yol arkadaşımdı,yol değiştirdik şu an benden çok daha iyi bir yol arkadaşı var biliyorum ama ben özlüyorum...

    YanıtlaSil