11 Şub 2013

Bursa Yıldırım Belediyesi Hayvan Bakımevi

Bursa Yıldırım'da kaza geçirmiş, hasta yahut yardıma muhtaç sahipsiz bir hayvan görürseniz lütfen görmezden gelmeyin. Belediyenin hayvan bakım evini arayın. Barınağın acil durumlar için bir de ambulansı var, sokak hayvanlarını ücretsiz olarak tedavi ediyorlar.
Bir dost sahip olmak isterseniz, bakımevine mutlaka uğrayın. Pet shoplara prim kazandırmayın, unutmayın hayvanlar mal değildir para ile satılmaz.


Adres: Otosansit - Eski Cumalıkızık Yolu 2.km (Cumalıkızık - Yıldırım), Bursa, 16370
Telefon : 0224 3682829 - 3728381



3 yorum:

  1. Ben bugün araba carpmis bir köpek için aradim hemen geldiniz fakat aradan 3 saat geçtikten sonra durumunu merak ettiğim için takip numarasini aradım, sordum ve toplanacak çok hayvan olduğunu söylediler hepsi toplandiktan sonra gelicekmis oraya.. Bu hayvan o bacagindaki yaralarla , aç susuz o kadar saat arabanın arkasında nasıl duruyor yazık günah ya, gercekten pişman oldum barinagi arayarak keşke ben onu veterinere goturseydim. İnşallah böyle bir durum bir daha yaşanmaz ama eğer olurda yasanirsa asla belediyeyi yada barinagi aramayacagim.

    YanıtlaSil
  2. Ben bugün araba carpmis bir köpek için aradim hemen geldiniz fakat aradan 3 saat geçtikten sonra durumunu merak ettiğim için takip numarasini aradım, sordum ve toplanacak çok hayvan olduğunu söylediler hepsi toplandiktan sonra gelicekmis oraya.. Bu hayvan o bacagindaki yaralarla , aç susuz o kadar saat arabanın arkasında nasıl duruyor yazık günah ya, gercekten pişman oldum barinagi arayarak keşke ben onu veterinere goturseydim. İnşallah böyle bir durum bir daha yaşanmaz ama eğer olurda yasanirsa asla belediyeyi yada barinagi aramayacagim.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten rezil bir barınak rezil hizmet 2 kez aradım araba çarpmış ayağı kırılmış kanlar içindeki bir sokak kedisi için hâlâ gelecekler babamla pansumanını son çare beraber yaptık.Ondan önce zehirlenmiş bir hayvan için aradım yine gelmediler zaten onlar gelene kadar müdahale ettiniz ettiniz öbür türlüsü onları beklemek de onlara hayvan emanet etmek de hayvanın ölmesi demek.Tamamı göz boyama gram samimiyet yok.Böyle yerlerde gerçek hayvansever veterinerlerin çalışması gerekiyor.Para değil de gerçekten hayvan seven vicdanlı birilerinin.

    YanıtlaSil